1dnovellblogg1d

Alla inlägg under november 2012

Av Sophia - 23 november 2012 16:26

         

 

-----------------------------------------------



" Vad får det lov att vara, sa killen i kassan. Jag tar en latte, sa jag och log. Jag tar en svart kaffe, sa Justin

Vi gick och satte oss

" Så vad tycker du, sa Justin

" Om vad?, sa jag och kollade runt

" Han skrattade, One Direction såklart.  Ja dom är väl snälla, sa jag

" Nu kom min latte och Justins svarta kaffe...

------------------------------------



Vi satt där inne och skrattade..

" Ska vi gå nu, sa jag och log

" Visst, sa han och reste på sig..  Vi gick ut och gick långsamt till bilen.

När vi kom hem gick jag upp på mitt rum tog fram mina nagelak och började måla dom..

När jag va klar gick jag ner till Justin.   Han log och sov på soffan.

Jag gick upp till mitt rum igen och la mig på sängen med mina hörlurar i öronen.  Jag somnade


Nästa dag----


" Vakna nu Lil annars hinner du inte, sa Justin och skakade mig lite försiktigt.

" Jag tittade på honom... Och kramade honom hårt.  Varför så glad för, sa Justin och log

" Jag puttade honom lätt på armen. 

Han gick ut och stängde dörren. Jag öppnade garderoben tog ut min fina nya tröja, Ljusa jeans och satte på mig dom.

Jag gick till mitt sminkbord tog min platttång, och plattade mitt hår. Jag tog upp mascaran och satte på mig lite.

Jag gick ner till Justin och satte mig vid bordet, tog en macka satte på lite smör och ost.

" Ska det bli kul att få se dom live?, sa han och log.

" Ja såklart.. Men varför får jag aldrig följa med dig när du ska till killarna?, sa jag tyst och tittade på honom

" Jag visste inte att du ville träffa dom annars skulle jag tagit med dig, sa han och kramade mig.

Klockan va halv 1 och vi skulle åka om 10 min för att komma i tid

Jag gick till hallen tog mina vita Converse och gick till bilen, Justin tog nycklarna och låste dörren.

Han låste upp bilen och gick in, Justin skulle köra.

" Justin snälla jag vill ha en cola kan du köpa en till mig?, bad jag honom snällt.

" Visst allt för min lilla tjej, sa han och la sin hand på mitt ben.

Vi svängde in till en Drive In, Vi parkerade bilen och skulle precis gå ut när det kom fotoblixtar.

Vi körde ut därifrån och ut på vägen igen.

" Förlåt Lil men vi får hitta något annat ställe, sa han och rynkade pannan.

--------------------------------------------------



Hahaha hur kommer det här att gå? Ska försöka skriva varje fredag!(:





Av Sophia - 11 november 2012 13:53

" If we could only have this for one more day" Sjöng jag

" Jag klickade på spara sen stängde jag snabbt ner datan.

" Jag la mig i sängen försökte somna men det gick inte, jag ville bara radera sången men jag kude inte, det är det jag älskar att göra, Sjunga.






" Lilly vakna, hörde jag någon säga

Jag öppnade mina ögon och ser... Justin

" Vad vill du, sa jag och vred på mig

" Vill du inte gå och shoppa kläder tills imorn så kan jag gå själv, sa han och skrattade

" Jag reste mig sakta upp, gick till min garderob tog fram svarta blanka jeans och en vit blus.

" Gå nu Justin, jag ska byta om.

Han gick ut och jag satte på mig mina kläder

Jag gick ner tog bil nycklarna och gick ut till min bil.

 Justin kom efter 1min ungerfär.

Han satte sig och vi körde iväg. Vi stannade utan för det stora köpcentret.

Justin satte på sig sina svarta solglasögon.

Vi gick till Bik Bok och Justin köpte en vit T-Shirt lila skor och en lila keps. Jag hittade inget

Vi gick ut och in till H&M, Jag såg en jätte fin vit T-Shirt med texten: One Direction. Jag tog den.

Vi gick till kassan och betalade.

" Justin kan vi gå till starbucks, bad jag honom.   Han nickade.

" Vad får det lov att vara, sa killen i kassan. Jag tar en latte, sa jag och log. Jag tar en svart kaffe, sa Justin

Vi gick och satte oss

" Så vad tycker du, sa Justin

" Om vad?, sa jag och kollade runt

" Han skrattade, One Direction såklart.  Ja dom är väl snälla, sa jag

" Nu kom min latte och Justins svarta kaffe...





Meer? Kanske inte jätte bra del?

Av Sophia - 2 november 2012 12:37

Nu har jag ändrat hela novellen för det blev lite fel så läs om hela från del 1!..

FÖRLÅT MEN JAG TYCKER FAKTIST ATT DENNA " NYA " NOVELL BLEV BÄTTRE ÄN DEN FÖRRA

Presentation


Komentera min blogg och skriv vad ni tyker!
Men man får INTE kopiera något från novellen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards