1dnovellblogg1d

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

You Save My Heart Del 2

Av Sophia - 5 oktober 2012 18:25

  J  M


J Hej ska du göra något idag?

M Nej ska vi göra något?

J Visst kom till mig

M Okej kommer om 1 halv timme




"Jag gick ner och ser att mamma och pappa inte är hemma

" Justin vart är mamma och pappa?

" Dom skulle jobba i 2 månader i Sverige, sa Justin

" Jaha, Men Mikaela kommer om 1 halv timme så gör inget dumt!

" Nej nej tror du att vi är små?

" Ja, James är sa jag och du är 18, men beter dig som en 2åring

" Ha ha ha jätte roligt men jag kommer inte att vara hemma jag kommer vara hos Marcus!

" Happ, Men när ska du gå, frågade jag?

" Nu sa han glatt och gick till hallen tog på sig skorna och gick ut

" Vänta Justin skrek jag,

" Vad skrek han från min bil

" Nej du får inte ha min bil

" Men snälla Lill "
" Nej.. Jag och Mikaela ska ut och shoppa eller göra något ute så du kan inte låna min bil!

" Okej men snälla ta inte sönder den bara

" Nejdå, sa han och körde iväg

" Jaja

" Det plingade på dörren

" Jag gick och öppnade, Hej Mikaela sa jag och gav henne en stor, stor kram

" Heeej sa hon tillbaka

" Så ska vi gå och shoppa, frågade jag

" Visst kom så går vi

" Jag tog på mig mina vita converse och vi gick

" Så vart ska vi börja, sa hon och log

" BikBok sa jag

" Okej, Jag behöver ändå nya Jeans sa hon

" Vi gick in och jag testade ett par svarta jeans och en vit blus

" Dom passar jätte bra på dig Lill, sa Mikaela och tog ett kort

" Haha, varför tog du en bild på mig?

" Va tror du? Instagram såklart

" Jag lovar dig Mikaela, du lever på Instagram

" Haha nejdå nu överdriver du, Eller? Nej såklart inte

" Haha, Jaja kom så går vi och betalar

" Okej, Men vänta jag vill också köpa något

" Okej, Men sluta larva dig då

" Jaja, men jag vill ha dom här sa hon och höll upp ett par vita jeans

" Ja snälla ta dom, dom passar dig jätte bra

" Okej jag litar på dig, sa hon och log

" Vi gick till kassan och betalade och sedan ut ur affären

" Jag är hungrig, sa jag och klappade min mage

" Jag  är också hungrig, kom så fikar vi på ett fik där borta

" Vi gick dit och satte oss

" Då kom det en kvinna och sa: Vad får det lov att vara?

" Jag tar en muffin med en cola sa jag och log

" Jag tar nog samma, sa Mikaela

" Visst 2 muffins och 2 color är på väg, sa hon och log och gick iväg

" Hon kom efter 2 min och gav oss våran beställning och vi tackade

" Så har du och Alex gjort slut än Mikaela?

" Nej, såklart inte

" Haha så du gillar inte One Direction?

" Jo jag älskar dom, så om Harry skulle fråga mig så skulle jag göra slut med Alex!

" Okej, Notan tack, sa jag och sträckte upp handen

" Då blir det 200kr tack

" Mikaela, jag betalar det är lungt

" Tack sa hon och log

" Jag gav henne 300kr

" Men du ska ha tillbaka en hundring det är bara 200, sa kvinnan och log

" Det är lungt dricks bara, sa jag och log

" Tack sa hon och log, er borde man alltid ha här för ni är så trevliga

" Hehe tack, sa vi och gick ut ur fiket

" Så vad ska vi göra nu?

" Vet inte, jag är ganska trött nu, sa Mikaela

" Okej det är jag också, jag ska nog hem nu

" Ja det ska jag också men vi hörs väl senare?

" Såklart, sa jag och vi skilldes åt

" När jag vänder om huvudet krockar jag med en kille och faller ner på marken

" Oj förlåt hörde jag killen säga

" Det är lungt sa jag och fick hjälp upp av killen

" Mår du bra? sa han och jag fasnade i han havs blå ögon, Men du är ju Louis Tomlinson från One Direction sa jag svagt

" Ja det är jag, Tack för att du inte skrek sa han och log

" Varsågod, Men du är en vanlig människa så..

" Tack, Men vad heter du, frågade han?

" Lilly, sa jag

" Men du är ju Justins syrra ju, sa han och log

" Ja det är jag, sa jag och drog min hand igenom mitt hår

" Följ med mig hem och träffa killarna, sa han. Dom har alltid velat träffa dig

" Jag log, Visst

" Vi gick under tysnad hem till dom

" När killarna fick syn på mig stod dom stilla med öppen mun.

" Men du är ju Lilly Bieber, sa killen med svart hår

" Ja och du, sa jag och log

" Vet du inte vem jag ee, sa han undrande

" Klart jag vet vem ni är, Ni är killarna som min bror brukar gå till

" Lilly, sa en kille med blont hår som nyss kom..

" Hej, sa jag

Här fick ni lite One Direction. Hur kommer det här att gå




 
 
Johanna :)

Johanna :)

6 oktober 2012 14:12

Hej! Vilken grymt snygg du har! Ville bara tipsa om en annan grym blogg http://www.nattstad.se/Kokosbollen?id=4191515, checka in den! Just nu har hon också en bloggtävling, du borde vara med i den! Man har större chans att vinna om man följer henne och tipsar andra (skriv även med det i ansökan om du vill!) KRAM :)

http://www.nattstad.se/Kokosbollen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia - 9 februari 2013 10:08

Jag tänkte pausa Novellen ett tag. Sorry guys!!

Av Sophia - 11 januari 2013 16:14

SORRY JAG INTE HAR SKRIVIT MEN JAG HADE GLÖMT KODEN OCH KUNDE INTE LOGGA IN OCH JAG HAR HAFT JÄTTE MYCKET PROV I SKOLAN OCH JAG HAR VARIT JÄTTE TRÖTT! MEN JAG SKA FÖRSÖKA SKRIVA MER (: ...

Av Sophia - 23 november 2012 16:26

            ----------------------------------------------- " Vad får det lov att vara, sa killen i kassan. Jag tar en latte, sa jag och log. Jag tar en svart kaffe, sa Justin Vi gick och satte oss " Så vad tycker du, sa Justin " ...

Av Sophia - 11 november 2012 13:53

" If we could only have this for one more day" Sjöng jag " Jag klickade på spara sen stängde jag snabbt ner datan. " Jag la mig i sängen försökte somna men det gick inte, jag ville bara radera sången men jag kude inte, det är det jag älskar att g...

Av Sophia - 2 november 2012 12:37

Nu har jag ändrat hela novellen för det blev lite fel så läs om hela från del 1!.. FÖRLÅT MEN JAG TYCKER FAKTIST ATT DENNA " NYA " NOVELL BLEV BÄTTRE ÄN DEN FÖRRA ...

Presentation


Komentera min blogg och skriv vad ni tyker!
Men man får INTE kopiera något från novellen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards