1dnovellblogg1d

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

You Save My Heart Del 4

Av Sophia - 20 oktober 2012 15:07

" Det blev varmt, jag tvålade in mig, dushade av all tvål och gick ut.

" Satte på mig nya trosor och BH.

" Jag gick snabbt till mitt rum satte på mig mjukis kläder.

" Jag gick ner och ser....

---------------------------------------------------------------------------------------------------

" Killarna..

" Nu hadde alla killar kommit

" Hej killar, sa jag

" Hej Lilly, sa dom och log

" Justin reste på sig och drog mig till köket

" Blunda, sa han

" Jag slöt försiktigt mina ögon och han tog mina händer och gjorde en skål

" Han la något där

" Öppna ögonen nu, sa han

" Där låg det 2 vip biljetter till One Direction`s konsert

" Taaaaaaack Justin, sa jag och gav honom en puss på kinden

" Hoppades att du skulle gilla det, sa han

" Men konserten är om 2 dagar, sa jag

" Men vet killarna om att vi ska gå?, sa undrande

" Men det va ju dom som gav mig biljetterna, sa han

" Jag log

" Han gick till killarna och jag gick till mitt rum

" Jag satte mig på min säng och tog alla bilder på mig och Miakela och satte dom på väggen

" Knack Knack "

" Kom in, sa jag med en ledsen röst

" Niall kom in, Hur är det Lilly? Frågade han med en snäll röst

" Bra antar jag, Tack Niall för hjälpen och biljetterna

" Det va så lite, sa han

"Du saknar verkligen din bästis, sa han och tittade på alla bilder jag har satt upp på vägen

" Mm

" Kom nu Niall, ropade Zayn där nere.

" Jag måste gå nu Lilly, men det va roligt att träffa dig

" Detsamma Niall

" Han öppnade dörren och stängde den försiktigt

" Jag kollade på klockan 21:34

" Jag startade datan gick in på youtube och sökte på One Direction.

" Moments? Jag tryckte på den och då tänkte jag på Mikaela.

" Jag hade bestämt mig för att göra en cover på den

" If we could only have this life for one more day ", Sjöng jag

Jag klickade på spara sen stängde jag snabbt ner datan

" La mig i sängen försökte somna men det gick inte, jag ville bara radera sången men jag kunde inte, det är det jag älskar att göra, Sjunga


Meer?




 
 
Ingen bild

Tessan

22 oktober 2012 10:51

Snälla skriv mer !!! Så jäwla bra !!!! (:

Sophia

23 oktober 2012 18:27

Tack! Skriver kanske mer imorn?..

 
Ingen bild

Tessan

23 oktober 2012 21:41

Inget kanske nu ! Du SKA skriva !!!! MOWHAHAHAHAHA xD

 
Ingen bild

Tessan

24 oktober 2012 21:55

Kom igen !!! Skriv mer nu !!!

 
Horsie ;D

Horsie ;D

24 oktober 2012 21:55

Grym novell!
Kanske mer???

http://Thelittlehorse.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tessan

4 november 2012 00:53

Kom igen !!! Skriv mer !!

Sophia

4 november 2012 15:20

Kanske skriver lite mer idag eller imorn!?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia - 9 februari 2013 10:08

Jag tänkte pausa Novellen ett tag. Sorry guys!!

Av Sophia - 11 januari 2013 16:14

SORRY JAG INTE HAR SKRIVIT MEN JAG HADE GLÖMT KODEN OCH KUNDE INTE LOGGA IN OCH JAG HAR HAFT JÄTTE MYCKET PROV I SKOLAN OCH JAG HAR VARIT JÄTTE TRÖTT! MEN JAG SKA FÖRSÖKA SKRIVA MER (: ...

Av Sophia - 23 november 2012 16:26

            ----------------------------------------------- " Vad får det lov att vara, sa killen i kassan. Jag tar en latte, sa jag och log. Jag tar en svart kaffe, sa Justin Vi gick och satte oss " Så vad tycker du, sa Justin " ...

Av Sophia - 11 november 2012 13:53

" If we could only have this for one more day" Sjöng jag " Jag klickade på spara sen stängde jag snabbt ner datan. " Jag la mig i sängen försökte somna men det gick inte, jag ville bara radera sången men jag kude inte, det är det jag älskar att g...

Av Sophia - 2 november 2012 12:37

Nu har jag ändrat hela novellen för det blev lite fel så läs om hela från del 1!.. FÖRLÅT MEN JAG TYCKER FAKTIST ATT DENNA " NYA " NOVELL BLEV BÄTTRE ÄN DEN FÖRRA ...

Presentation


Komentera min blogg och skriv vad ni tyker!
Men man får INTE kopiera något från novellen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards