1dnovellblogg1d

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

You Save My Heart Del 1

Av Sophia - 27 september 2012 19:02

Lite fakta

Namn Lilly Bieber men kallas Lill

Ålder 17 år

Utseénde Kristall gröna ögon brunt lockigt hår till midjan, smal perfekt ansikte

Intressen Älskar musik sjunga har en underbar röst men ingen vet om det.

Familj Mamma Sara Pappa Michel Lille bror James 2år store bror Justin 18år

Bästis Mikaela

Bor London

Mamma och pappa jobbar som läkare och är ofta borta därför brukar James ha en barnvakt.


Lets Start!


"Jag vaknade av solens varma strålar kom på mitt ansikte

" Jag gick upp ur sängen gick fram till min garderob tog fram ett par shorts och en vit T-Shirt med tryck på.

" Jag gick ner till köket tog en macka och ett glas O´Boy

" Jag satte mig ner och åt upp mackan och drack upp O´Boyen

" Jag gick upp till mitt rum tog min mobil och messade Mikaela

    J   M

J Hej ska du göra något idag?

M Nej ska vi göra något?

J Visst kom till mig

M Okej jag kommer om 1 halv timme


Kommer mer imorn måste sova nu

 
 
Ingen bild

Tessan

29 september 2012 12:18

SKRIV MEEEEER !!!!!!!!!!!! x :)

Sophia

30 september 2012 19:56

Skriver mer imorn

 
Ingen bild

lisa

30 september 2012 23:15

Meeeeeeeeeeeeeeeeeer bästa novellen jag har läst fast det bara är en del!!!!!!! Meeeer snällaaaaaaaaaaaa

 
Ingen bild

lisa

30 september 2012 23:16

Meeeeeeeeeeeeeeeeeer bästa novellen jag har läst, fast det bara är en del!!!!!!! Meeeer snällaaaaaaaaaaaa

 
Ingen bild

magdalena

1 oktober 2012 15:29

Skriv meeeeeeeeeeer snälla!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia - 9 februari 2013 10:08

Jag tänkte pausa Novellen ett tag. Sorry guys!!

Av Sophia - 11 januari 2013 16:14

SORRY JAG INTE HAR SKRIVIT MEN JAG HADE GLÖMT KODEN OCH KUNDE INTE LOGGA IN OCH JAG HAR HAFT JÄTTE MYCKET PROV I SKOLAN OCH JAG HAR VARIT JÄTTE TRÖTT! MEN JAG SKA FÖRSÖKA SKRIVA MER (: ...

Av Sophia - 23 november 2012 16:26

            ----------------------------------------------- " Vad får det lov att vara, sa killen i kassan. Jag tar en latte, sa jag och log. Jag tar en svart kaffe, sa Justin Vi gick och satte oss " Så vad tycker du, sa Justin " ...

Av Sophia - 11 november 2012 13:53

" If we could only have this for one more day" Sjöng jag " Jag klickade på spara sen stängde jag snabbt ner datan. " Jag la mig i sängen försökte somna men det gick inte, jag ville bara radera sången men jag kude inte, det är det jag älskar att g...

Av Sophia - 2 november 2012 12:37

Nu har jag ändrat hela novellen för det blev lite fel så läs om hela från del 1!.. FÖRLÅT MEN JAG TYCKER FAKTIST ATT DENNA " NYA " NOVELL BLEV BÄTTRE ÄN DEN FÖRRA ...

Presentation


Komentera min blogg och skriv vad ni tyker!
Men man får INTE kopiera något från novellen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards