1dnovellblogg1d

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

You Save My Heart Del 3

Av Sophia - 7 oktober 2012 15:49

" Ja och du, sa jag och log

" Vet du inte vem jag ee, sa han undrande

" Klart jag vet vem ni är, Ni är killarna som min bror brukar gå till

" Lilly, sa en kille med blont hår som nyss kom..

" Hej, sa jag



" Men vad gör du här, sa han

" Om jag inte välkommen så kan jag gå, sa jag och kollade på honom

" Nej jag menar du är ju Justin syrra och vill komma hit till oss?

" Vad spelar det för roll om jag är Justins syrra?, Sa jag och log

" Nej inget, sa han och gick upp för den långa vita trappan

" Min mobil ringde, Det va Mikaela

" Hej Mikaela.. Neej varför.. Du kan ju bo med oss.. Okej kommer sakna dig.. Älskar dig.. Hejdå.

" Jag stoppade ner mobilen i fickan och där kom dom, Tårarna som inte fick komma nu inte med killarna iallfall.

" Hur är det Lilly, frågade han med blont hår som nyss kom

" Min bästis ska flytta till Sverige, sa jag och han kom närmare och kramade mig

" Du vill säkert gå hem nu, Sa han

" Jag nickade.

" Ska jag följa med díg hem, erbjöd han sig

" Är du säker, sa jag och kollade på honom

" Han nickade

Vi gick förbi Big Ben, Ner för den stora bron och hem till mig.

" Justin va redan hemma

" Niall?, Sa Justin

" Lilly du kan berätta, sa han och log

" Jag skulle gå hem när jag krockade med Louis sen frågade han om jag ville följa med honom hem och när vi kom fram hälsade jag på killarna sen ringde Mikaela och sa att hon skulle flytta till Sverige. Då började jag gråta såklart och Niall följde med mig hem.

" Tack Niall du är den bästa vän man kan ha, Sa Justin och kramade honom

 " Jag tar en dush, sa jag och gick upp för trappan upp till badrummet

" Jag tog bort min BH och trosorna gick in i dushen

" Det blev vart jag tvålade in mig dushade av all tvål och gick ut.

" Satte på min nya trosor och ny BH.

" Jag gick snabbt till mitt rum satte på mig mjukis kläder

" Jag gick ner och ser......




Lite mer One Direction!

 
 
Ingen bild

Tessan

10 oktober 2012 15:08

Skriv mer !!! Jätte bra ju !!

 
Ingen bild

lisa

11 oktober 2012 21:36

Skriv meeeeeeeeeeera snälla älskar din novell och det är sjukt spännande nu så meeeeeeeeeera alla vill ha meeeeeeera

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sophia - 9 februari 2013 10:08

Jag tänkte pausa Novellen ett tag. Sorry guys!!

Av Sophia - 11 januari 2013 16:14

SORRY JAG INTE HAR SKRIVIT MEN JAG HADE GLÖMT KODEN OCH KUNDE INTE LOGGA IN OCH JAG HAR HAFT JÄTTE MYCKET PROV I SKOLAN OCH JAG HAR VARIT JÄTTE TRÖTT! MEN JAG SKA FÖRSÖKA SKRIVA MER (: ...

Av Sophia - 23 november 2012 16:26

            ----------------------------------------------- " Vad får det lov att vara, sa killen i kassan. Jag tar en latte, sa jag och log. Jag tar en svart kaffe, sa Justin Vi gick och satte oss " Så vad tycker du, sa Justin " ...

Av Sophia - 11 november 2012 13:53

" If we could only have this for one more day" Sjöng jag " Jag klickade på spara sen stängde jag snabbt ner datan. " Jag la mig i sängen försökte somna men det gick inte, jag ville bara radera sången men jag kude inte, det är det jag älskar att g...

Av Sophia - 2 november 2012 12:37

Nu har jag ändrat hela novellen för det blev lite fel så läs om hela från del 1!.. FÖRLÅT MEN JAG TYCKER FAKTIST ATT DENNA " NYA " NOVELL BLEV BÄTTRE ÄN DEN FÖRRA ...

Presentation


Komentera min blogg och skriv vad ni tyker!
Men man får INTE kopiera något från novellen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards